„Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia” – kampania Deli2.pl krytykowana w sieci

„Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia” – kampania Deli2.pl krytykowana w sieci

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Internetowy sklep spożywczy Deli2.pl zasłynął w ostatnim czasie „specyficzną” kampanią, która zniechęca konsumentów do wizyt w Lidlu na rzecz zakupów online u konkurencji. Co o tym myśleć?

Kontrowersyjne billboardy Deli2.pl – co poszło nie tak?

Lidl to jeden z gigantów spożywczych na polskim rynku. Spółka Tower Investments, która uruchomiła e-sklep spożywczy Deli2.pl, wykorzystała nazwę popularnej sieci handlowej i postawiła billboardy z hasłem: „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia”. W opinii przedstawicieli Lidla jest to czyn zaliczany do działań w ramach tzw. nieuczciwej konkurencji, gdyż zniechęca konsumentów do wizyt w marketach należących do sieci. 

Komentowanie działań innych podmiotów dla uzyskania własnych korzyści jest znaną praktyką – czy Deli2.pl będzie musiał odpowiedzieć prawnie za tę kontrowersyjną kampanię reklamową? Przekonamy się wkrótce. Z pewnością cała afera przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności nowego e-sklepu, a jak nietrudno się domyślić, zapewne o to chodziło pomysłodawcom kampanii.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Ranking kosiarek elektrycznych – czy warto z niego skorzystać, wybierając sprzęt?
Ranking kosiarek elektrycznych – czy warto z niego skorzystać, wybierając sprzęt?
Każdy trawnik należy regularnie kosić. Do tego rodzaju pracy wykorzystamy kosiarkę. Dzięki niej uda się uporać z wysoką trawą, nawet na skarpach czy nierównych terenach. Do wyboru są jednak różne modele kosiarek, które mają nie tylko odmienne ceny. Jak dobrać odpowiedni sprzęt?
Nowe inteligentne urządzenia do wideokonferencji na rynku od Jabra
Nowe inteligentne urządzenia do wideokonferencji na rynku od Jabra
Ostatni czas zweryfikował model pracy z tradycyjnego na zdalny. Firma Jabra zaprojektowała pierwsze inteligentne urządzenie do wideokonferencji.
Jakie nowości przyniesie Internet Rzeczy (IoT)?
Jakie nowości przyniesie Internet Rzeczy (IoT)?
Internet Rzeczy (IoT) to koncepcja, która opisuje zwiększoną integrację urządzeń elektronicznych z internetem. IoT ma na celu zwiększenie interoperacyjności urządzeń, co umożliwia im wymianę informacji, monitorowanie i kontrolowanie różnych procesów w czasie rzeczywistym. W tym artykule omówimy nowości, jakie przyniesie IoT i w jaki sposób wpłynie na różne branże.
Ostatnie wpisy