Prawie połowa dziewcząt chce być youtuberkami, tiktokerkami i instagramerkami

Prawie połowa dziewcząt chce być youtuberkami, tiktokerkami i instagramerkami

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Instagram, TikTok i YouTube to media społecznościowe, których odbiorcami jest wiele nastolatek. Podążając za swoimi idolami, młode dziewczyny marzą o byciu w przyszłości influencerkami.

Nastolatki marzą o byciu influencerkami

Zgodnie z badaniem marketingowym „Aspiracje dziewczynek w Polsce” przeprowadzonym przez organizację Inspiring Girls Polska prawie połowa ankietowanych dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat chce utrzymywać się z prowadzenia kanału w jednym z popularnych mediów społecznościowych (Instagram, YouTube, TikTok). Bycie influencerem to wymarzony zawód w opinii znacznej części dzisiejszej młodzieży. Z pewnością jest to ścieżka kariery, która najbardziej utalentowanym i pomysłowym twórcom oferuje naprawdę świetne zarobki.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Monitorowanie zużycia energii elektrycznej
Monitorowanie zużycia energii elektrycznej
Kontrolowanie na bieżąco zużycia energii elektrycznej jest bardzo ważne, szczególnie jeśli masz panele fotowoltaiczne.
Jak elastyczne biura serwisowane mogą zwiększyć efektywność twojego biznesu
Jak elastyczne biura serwisowane mogą zwiększyć efektywność twojego biznesu
Odkryj, jak elastyczne biura serwisowane mogą poprawić dynamikę i efektywność Twojego biznesu, zmniejszając jednocześnie koszty operacyjne.
Wideodomofon – wszystko, co musisz o nim wiedzieć
Wideodomofon – wszystko, co musisz o nim wiedzieć
Zajawka: Jak wideodomofon może poprawić nasze bezpieczeństwo oraz komfort w momencie, gdy ktoś nieznajomy będzie chciał wejść na naszą posesję? Sprawdź, czy wideodomofon sprawdzi się w twoim domu!
Ostatnie wpisy