Media społecznościowe mają ogromny wpływ na nastolatki. Jak dowodzą najnowsze badania, blisko 50% młodych dziewczyn deklaruje, że w przyszłości chcą pracować jako influencerki! Co o tym myśleć?
Instagram, TikTok i YouTube to media społecznościowe, których odbiorcami jest wiele nastolatek. Podążając za swoimi idolami, młode dziewczyny marzą o byciu w przyszłości influencerkami.
Nastolatki marzą o byciu influencerkami
Zgodnie z badaniem marketingowym „Aspiracje dziewczynek w Polsce” przeprowadzonym przez organizację Inspiring Girls Polska prawie połowa ankietowanych dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat chce utrzymywać się z prowadzenia kanału w jednym z popularnych mediów społecznościowych (Instagram, YouTube, TikTok). Bycie influencerem to wymarzony zawód w opinii znacznej części dzisiejszej młodzieży. Z pewnością jest to ścieżka kariery, która najbardziej utalentowanym i pomysłowym twórcom oferuje naprawdę świetne zarobki.
Napisz komentarz
Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są *