728 x 90

Prawie połowa dziewcząt chce być youtuberkami, tiktokerkami i instagramerkami

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis
Prawie połowa dziewcząt chce być youtuberkami, tiktokerkami i instagramerkami

Media społecznościowe mają ogromny wpływ na nastolatki. Jak dowodzą najnowsze badania, blisko 50% młodych dziewczyn deklaruje, że w przyszłości chcą pracować jako influencerki! Co o tym myśleć?

Instagram, TikTok i YouTube to media społecznościowe, których odbiorcami jest wiele nastolatek. Podążając za swoimi idolami, młode dziewczyny marzą o byciu w przyszłości influencerkami.

Nastolatki marzą o byciu influencerkami

Zgodnie z badaniem marketingowym „Aspiracje dziewczynek w Polsce” przeprowadzonym przez organizację Inspiring Girls Polska prawie połowa ankietowanych dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat chce utrzymywać się z prowadzenia kanału w jednym z popularnych mediów społecznościowych (Instagram, YouTube, TikTok). Bycie influencerem to wymarzony zawód w opinii znacznej części dzisiejszej młodzieży. Z pewnością jest to ścieżka kariery, która najbardziej utalentowanym i pomysłowym twórcom oferuje naprawdę świetne zarobki.

Polecane wpisy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są *