Prawie połowa dziewcząt chce być youtuberkami, tiktokerkami i instagramerkami

Prawie połowa dziewcząt chce być youtuberkami, tiktokerkami i instagramerkami

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Instagram, TikTok i YouTube to media społecznościowe, których odbiorcami jest wiele nastolatek. Podążając za swoimi idolami, młode dziewczyny marzą o byciu w przyszłości influencerkami.

Nastolatki marzą o byciu influencerkami

Zgodnie z badaniem marketingowym „Aspiracje dziewczynek w Polsce” przeprowadzonym przez organizację Inspiring Girls Polska prawie połowa ankietowanych dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat chce utrzymywać się z prowadzenia kanału w jednym z popularnych mediów społecznościowych (Instagram, YouTube, TikTok). Bycie influencerem to wymarzony zawód w opinii znacznej części dzisiejszej młodzieży. Z pewnością jest to ścieżka kariery, która najbardziej utalentowanym i pomysłowym twórcom oferuje naprawdę świetne zarobki.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Digital twin, czyli cyfrowy bliźniak – czym jest?
Digital twin, czyli cyfrowy bliźniak – czym jest?
Pojęcie cyfrowy bliźniak staje się coraz popularniejsze w nowoczesnych przedsiębiorstwach. Czym jest i jakie funkcje pełni digital twin?
Pierwsze wrażenie się liczy – jak Kreator CV pomaga w wyróżnieniu się na tle konkurencji?
Pierwsze wrażenie się liczy – jak Kreator CV pomaga w wyróżnieniu się na tle konkurencji?
Kiedy zdecydujesz się ubiegać o pracę, masz tylko kilka sekund, aby przekonać rekrutera do przejrzenia Twojego CV.
Zbiorniki buforowe – doskonałe rozwiązanie dla Twojego systemu
Zbiorniki buforowe – doskonałe rozwiązanie dla Twojego systemu
Optymalizuj działanie swojego systemu dzięki zbiornikom buforowym - stabilność, wydajność i ochrona w jednym rozwiązaniu!
Ostatnie wpisy