Prawie połowa dziewcząt chce być youtuberkami, tiktokerkami i instagramerkami

Prawie połowa dziewcząt chce być youtuberkami, tiktokerkami i instagramerkami

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Instagram, TikTok i YouTube to media społecznościowe, których odbiorcami jest wiele nastolatek. Podążając za swoimi idolami, młode dziewczyny marzą o byciu w przyszłości influencerkami.

Nastolatki marzą o byciu influencerkami

Zgodnie z badaniem marketingowym „Aspiracje dziewczynek w Polsce” przeprowadzonym przez organizację Inspiring Girls Polska prawie połowa ankietowanych dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat chce utrzymywać się z prowadzenia kanału w jednym z popularnych mediów społecznościowych (Instagram, YouTube, TikTok). Bycie influencerem to wymarzony zawód w opinii znacznej części dzisiejszej młodzieży. Z pewnością jest to ścieżka kariery, która najbardziej utalentowanym i pomysłowym twórcom oferuje naprawdę świetne zarobki.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Akcesoria odgromowe — Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie
Akcesoria odgromowe — Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie
Zapewnij sobie bezpieczeństwo podczas burzy dzięki akcesoriom odgromowym — to klucz do ochrony przed skutkami uderzenia pioruna.
Laser i tworzywa sztuczne – zastosowanie w budownictwie
Laser i tworzywa sztuczne – zastosowanie w budownictwie
Nowoczesne technologie oraz materiały ułatwiają bardzo wiele dziedzin życia. Zobacz, w jaki sposób można wykorzystywać je w budownictwie.
Była moda na streaming jedzenia, a teraz… spania
Była moda na streaming jedzenia, a teraz… spania
Streamowanie jedzenia stało się przeżytkiem. Nastał czas filmów, na których można oglądać śpiących streamerów! Sprawdź, na czym polega ten fenomen.
Ostatnie wpisy