Prawie połowa dziewcząt chce być youtuberkami, tiktokerkami i instagramerkami

Prawie połowa dziewcząt chce być youtuberkami, tiktokerkami i instagramerkami

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis

Instagram, TikTok i YouTube to media społecznościowe, których odbiorcami jest wiele nastolatek. Podążając za swoimi idolami, młode dziewczyny marzą o byciu w przyszłości influencerkami.

Nastolatki marzą o byciu influencerkami

Zgodnie z badaniem marketingowym „Aspiracje dziewczynek w Polsce” przeprowadzonym przez organizację Inspiring Girls Polska prawie połowa ankietowanych dziewcząt (48%) w wieku 10–15 lat chce utrzymywać się z prowadzenia kanału w jednym z popularnych mediów społecznościowych (Instagram, YouTube, TikTok). Bycie influencerem to wymarzony zawód w opinii znacznej części dzisiejszej młodzieży. Z pewnością jest to ścieżka kariery, która najbardziej utalentowanym i pomysłowym twórcom oferuje naprawdę świetne zarobki.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak wybrać odpowiednie systemy posadzek przemysłowych, dostosowane do potrzeb naszej działalności?
Jak wybrać odpowiednie systemy posadzek przemysłowych, dostosowane do potrzeb naszej działalności?
Poznaj kryteria wyboru systemów posadzek przemysłowych. Dowiedz się jakie są rodzaje, jakie oferują możliwości oraz jakie zasady ich użytkowania pomogą w uzyskaniu optymalnego efektu.
Łóżko rehabilitacyjne – wynajem, czy zakup
Łóżko rehabilitacyjne – wynajem, czy zakup
Osoby, które rozważają pozyskanie łóżka rehabilitacyjnego, często borykają się z dylematem — kupić, czy wynająć? W tym poradniku sprawdzimy zatem, która opcja będzie lepsza i dla kogo. Przeczytaj już teraz!
Biokominek czy kominek elektryczny – porównanie dla niezdecydowanych
Biokominek czy kominek elektryczny – porównanie dla niezdecydowanych
W tym artykule przyjrzymy się obu typom, porównując je pod kątem funkcjonalności, designu i zastosowania.
Ostatnie wpisy