728 x 90

Artykuł sponsorowany

Jak unowocześnić biuro?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Jak unowocześnić biuro?

Podpowiadamy, jakie zmiany warto dokonać w biurze dla lepszego komfortu pracy i efektywności.

Odpowiednio wyposażone biuro z pewnością poprawi komfort Twojej pracy. Optymalizacja przestrzeni pozwoli stworzyć lepsze warunki do rozwoju kreatywności, a także wpłynie pozytywnie na Twoje samopoczucie. Przeczytaj, jakie aspekty warto wziąć pod uwagę, dokonując modernizacji biura.

Lokal dopasowany do potrzeb

Duże znaczenie dla Twojego biznesu ma lokalizacja biura. Przy jej wyborze weź pod uwagę rodzaj wykonywanej działalności i preferowaną formę kontaktu z klientem. Jeśli obsługa klienta odbywa się online, warto rozważyć ulokowanie biura poza centrum miasta, dzięki czemu koszty wynajmu będą mniejsze. Weź pod uwagę możliwości dojazdu komunikacją publiczną do biura, a także dostępne miejsca parkingowe dla pracowników. W przypadku bezpośredniego kontaktu z klientem, warto szukać lokalu w centrum. Siedziba w dużym mieście pozwala zwiększyć prestiż firmy, podkreśla jej aspiracje rynkowe, a także sprawia, że więcej klientów ma ułatwiony dostęp do biura i może skorzystać z usług firmy. Pod tym względem najlepszym wyborem będzie stolica. Jeśli szukasz biura do wynajęcia Warszawa cieszy się dużą popularnością i oferuje wiele możliwości rozwojowych dla Twojej firmy.

Wystrój i wyposażenie biura

Warto stworzyć przestrzeń, która zagwarantuje Twoim pracownikom optymalne warunki pracy. Odpowiednia ergonomia pracy biurowej w dłuższej perspektywie przełoży się na większą wydajność i lepsze samopoczucie osób zatrudnionych w firmie. Większość pracowników narzeka na bóle kręgosłupa, dlatego warto zadbać o to, aby krzesło posiadało regulowaną wysokość siedzenia i oparcia, a nogi biurka były stabilne. Wiele nowoczesnych firm wybiera biurka do pracy siedząco-stojącej, dzięki której jest możliwa regulacja wysokości blatu i częste zmiany postawy. Powierzchnia biurka powinna być wystarczająco szeroka, aby zmieścił się na niej komputer wraz z niezbędnymi do pracy akcesoriami. Jeśli chodzi o wystrój biura, to dobrze sprawdzą się neutralne, łagodne dla oczu kolory i materiały pochodzenia naturalnego. Warto zadbać o wyciszenie przestrzeni, a także wysokiej jakości oświetlenie.

Sprzęt elektroniczny do biura

Odpowiednio dobrany sprzęt pozwala na sprawniejsze prowadzenie firmy, a także wpływa pozytywnie na jej wizerunek biznesowy. Podstawą biurowego wyposażenia są komputery z dostępem do programów niezbędnych do wykonywania pracy. Warto zainwestować w dobrej jakości laptop, który sprawdzi się podczas codziennej pracy w biurze, a także, dzięki swojej mobilności i lekkiej konstrukcji, pozwoli Ci na pracę w podróży albo dokończenie projektu w domu. Laptop będzie niezbędny, jeśli część spotkań z klientem ma się odbywać poza siedzibą firmy. Równie ważnym elementem jest duży monitor, dzięki któremu możesz pracować z wieloma aplikacjami jednocześnie. Długotrwała praca biurowa przed standardowym ekranem może powodować dyskomfort pod koniec dnia. Warto zainwestować w monitor o sporej przekątnej, który dodatkowo będzie wyposażony w najnowsze technologie dbające o wzrok, takie jak np. filtr niebieskiego światła. Dla wygodnej komunikacji klientem w nowoczesnym biurze powinien znaleźć się także aparat telefoniczny bezprzewodowy. Urządzenia bezprzewodowe są bardziej funkcjonalne i sprawdzają się lepiej w przypadku biur, gdzie jest kilku pracowników. Najnowsze modele pozwalają korzystać użytkownikom ze swobody przepływu połączeń, wielozadaniowości oraz profesjonalnych funkcji, takich jak intercom, transfer, przekierowanie połączeń czy 3-stronna konferencja.

Zdjęcie główne: Startup Stock Photos/pexels.com

Marta Marek
Marta Marek
REDAKTOR
PROFIL

Polecane wpisy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są *