728 x 90

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Jaki jest koszt stworzenia aplikacji mobilnej?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis
Jaki jest koszt stworzenia aplikacji mobilnej?

Aplikacja na urządzenie mobilne, czyli najczęściej na smartfona, stała się obowiązkowym elementem promocji niemal każdej obecnej na rynku marki.

Aplikacja na urządzenie mobilne, czyli najczęściej na smartfona, stała się obowiązkowym elementem promocji niemal każdej obecnej na rynku marki. Bez względu na to, czy prowadzisz sieć sklepów spożywczych, czy może prowadzisz prywatną klinikę, albo oferujesz inne usługi – mobilna aplikacja dla Twoich klientów pozwala ich przyciągnąć i zatrzymać.

Po co mi mobilna aplikacja dla moich klientów?

Przede wszystkim każdy spośród nas posiada ograniczoną liczbę aplikacji w swoim telefonie. Niewielu osobom chce się nadal żmudnie poszukiwać w Google określonego dostawcy danego typu usług. Jeżeli zatem posiadasz aplikację dla klientów – znacznie chętniej będą oni sięgać do aplikacji, którą już na wyświetlaczu posiadają. Jeżeli zatem klienci zainstalują Twoją aplikację – zdecydowanie podniesie się ich lojalność wobec Twojej firmy. Tworzenie aplikacji mobilnych nie jest niczym nowym, jednak im jest to powszechniejsze, tym szybsze i bardziej dostępne, ponieważ jest to jednak z podstawowych umiejętności pozyskiwanych przez informatyków obecnie. Koszt takiej aplikacji może być jednak zróżnicowany ze względu na takie czynniki jak np.:

  • wielkość aplikacji – zakres treści jakie musi obejmować
  • liczba oraz charakter funkcji zawartych w danej aplikacji
  • szata graficzna aplikacji
  • i inne.

Każda szanująca się firma tworząca aplikacje mobilne nie poda raczej odgórnego cennika kosztów tworzenia poszczególnych aplikacji. Wdrożenie takiej aplikacji kosztuje jednak zazwyczaj kilkaset tysięcy złotych. Co zatem w przypadku mniejszych niż potężne korporacje podmiotów, których nie stać jednorazowo na taki wydatek, a jednak chcą się rozwijać? Alternatywą dla wdrożenia własnej, kosztownej aplikacji jest system aplikacji LoyaltyPaaS (LPaaS), z którego korzysta coraz więcej podmiotów. 

Tworzenie aplikacji mobilnych dla różnych odbiorców

LPaaS jest aplikacją niejako uniwersalną, którą samodzielnie skonfigurujesz pod względem indywidualnych potrzeb. Dzięki niej skomunikujesz się z klientami wysyłając do nich powiadomienia, wdrażając własne programy lojalnościowe itd. Do swojej dyspozycji otrzymujesz intuicyjny i wygodny w obsłudze panel CMS, za którego pośrednictwem łatwo ustawisz i przekażesz dostarczane na telefony klientów treści, bez konieczności bycia zawodowym informatykiem i znajomości kodu. Ponadto korzystając z LPaaS płacisz jedynie miesięczny abonament, dzięki któremu zyskujesz nie tylko wszystkie możliwości związane z działaniem tej aplikacji, ale także – wsparcie techniczne związane z jej działaniem, możesz skupić się na prowadzeniu swojej firmy, a obsługa dzierżawionej w ten sposób aplikacji jest jedynie elementem tego procesu. Profesjonalna firma tworząca aplikacje mobilne, w tym aplikację LpaaS, zajmuje się również ich serwisowaniem, niezależnie od tego, w jakiej formie aplikację zamówisz. W końcu twórcy danego produktu rozwiążą potencjalne problemy z nim związane sprawniej i skuteczniej, niż informatycy z zewnątrz. A koszt aplikacji na abonament jest znacząco niższy, niż Twojej własnej aplikacji pisanej od podstaw.

Fot.: materiał prasowy Klienta

Polecane wpisy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są *