728 x 90

“Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia” – kampania Deli2.pl krytykowana w sieci

Potrzebujesz ok. 1 min. aby przeczytać ten wpis
“Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia” – kampania Deli2.pl krytykowana w sieci

Nie wiesz, o co chodzi z aferą wokół kampanii reklamowej Deli2.pl i billboardami nawiązującymi do Lidla? Dowiedz się, na czym polegają nietrafione działania komunikacyjnymi nowego e-sklepu!

Internetowy sklep spożywczy Deli2.pl zasłynął w ostatnim czasie „specyficzną” kampanią, która zniechęca konsumentów do wizyt w Lidlu na rzecz zakupów online u konkurencji. Co o tym myśleć?

Kontrowersyjne billboardy Deli2.pl – co poszło nie tak?

Lidl to jeden z gigantów spożywczych na polskim rynku. Spółka Tower Investments, która uruchomiła e-sklep spożywczy Deli2.pl, wykorzystała nazwę popularnej sieci handlowej i postawiła billboardy z hasłem: „Jedziesz do Lidla? Szkoda zdrowia”. W opinii przedstawicieli Lidla jest to czyn zaliczany do działań w ramach tzw. nieuczciwej konkurencji, gdyż zniechęca konsumentów do wizyt w marketach należących do sieci. 

Komentowanie działań innych podmiotów dla uzyskania własnych korzyści jest znaną praktyką – czy Deli2.pl będzie musiał odpowiedzieć prawnie za tę kontrowersyjną kampanię reklamową? Przekonamy się wkrótce. Z pewnością cała afera przyczyni się do zwiększenia rozpoznawalności nowego e-sklepu, a jak nietrudno się domyślić, zapewne o to chodziło pomysłodawcom kampanii.

Polecane wpisy

Napisz komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola oznaczone są *